duminică, 17 octombrie 2010

teribila creatura din casa scarilor-experienta reala(posibil fatala) =))

Aseara,dupa ce am petrecut ziua in casa,cu cafele ,ceaiuri si jurnale.ro am iesit cu gashca in club,cum facem in fiecare seara de sambata. Am plecat prima data la Claudiu,un bun amic,care sta la cateva blocuri distanta de mine. Inainte sa ajung insa la el,pe scari ce sa vezi...creatura de cosmar! Tanti Geta,una din bunele prietene a maicasii lui Clau' cobora scarile impreuna cu fiica-sa
Deci io cand am vazut-o prima data pe sfrijita de fii-sa am simtit un fior rece pe sira spinarii ... am simtit cum mi se face pielea de gaina... intai am avut impresia ca nu vad bine, da eram treaz, nu "beusem" nimic asa ca m-am uitat si mai bine.... ca sa ma conving . Bai frate, cand a deschis aia gura cu un zambet pana la urechea stanga (pe partea stanga) si pana la nas (pe partea dreapta) atunci cand m-a salutat cu un "ceau!" ragusit, si am vazut cati dinti lipsa/cariati/negri avea in gura - m-am cutremurat... era ca intr-un film horror... ma gandeam ca asa uratenie nu poate exista pe fata pamantului. Era o tipa - la prima vedere - de 15 -16 ani nitel mai 'nalta ca mine da slabanoaga, cred ca n-avea mai mult de 35 de kile . Pur si simplu am crezut ca o sa am cosmaruri toata viata din cauza ei... BINE CA ERA IMBRACATA ! Umbla intr-o fusta de-aia cum poarta pocaitii, pana la glezna... Profund marcat de aceasta intalnire de pe casa scarilor, cand am intrat in casa l-am si intrebat pe grasu (asa-i zic lui Clau') ce e cu aia de arata in halul ala... A ras si a "facut "din umeri. In fine,n-am mai pus intrebari si am luat un whiskey cu gheata,asa ca inainte de party " sa ne facem "curaj". Am plecat apoi,dupa ce toata gashca s-a adunat spre club. Am ajuns acolo,unde ne-am intalnit cu Andreea,o veche amica cu care mi-o mai trageam ocazional. I-am luat cateva bauturi,ne-am imbatat crita,apoi cam pe la 4 dimineata am plecat spre casa. Andreea a ramas la mine unde am pus-o de cateva ori asa varza cum eram. Faza dracului e ca in timp ce i-o trageam fetei imi tot aparea in minte imaginea 'teribilei creaturi din casa scarilor" =)). A fost bine ca partida de sex sa aiba si asemenea elemente horror....bine pe dracu =)),ce dracu vorbesc ! =))
In fine,acum m-am trezit de vreo 20 de min si m-am gandit sa astern pe "foaie" experienta :P. Hai,o zi faina s-aveti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu