vineri, 1 octombrie 2010

Botezatu a inventat Penibilina =))

Băi eu îmi bag picioarele in televiziunile astea de doi bani...mai nou peste tot ,pe toate canalele nu aud decât de Botezatu. Ce pula mea e cu extazul ăsta faţă de un personaj atât de mediocru ca inteligenţă? E un îngâmfat şi-un fanfaron cu aere de vedetă . Un chiloţar cu pretenţii de vedetă. Parcă el a inventat penicilina...eventual poate penibilina =)). Îl apreciam când stătea in banca lui dar acum când a ieşit la rampă in emisiuni gen Burlacul unde s-au înscris o mulţime de piţipoance coclite... mă declar scârbit. Mă disperă emisiunile de gen...conţin o doză mortală de penibil in combinaţie cu doze triple de incultura in stare pură. Sper să-şi revină băiatul deoarece ca designer e destul de bun...nu strălucit dar bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu