duminică, 24 octombrie 2010

k-pacismul,un nou curent sinistro -literar

Observ terifiat cum pe diferite site-uri de bloguri si in special pe "jurnale ro" începe să-şi facă apariţia un nou"curent literar" după deja "clasicul " romglezism şi anume k-pacismul :)). E adus aici de "pitpalacii cu blană" care din lene , simplă ignoranţă sau poate spirit de turmă au început să înlocuiască sfânta literă "c" cu "k"-ul. Tind să cred că e un curent adus de grase :)) care in obsesia lor pentru kilograme vad peste tot numai litera k in faţa ochilor lor de broaşte urâte. Mă întreb dacă şi la farmacie cer in loc de vitamina C vitamina K...? Sau poate nu au nevoie de vitamine fiind destul de vitaminizate de la pulile supte de-a lungul vieţii lor =)) Observ pe aici şi pe unele care-şi încearcă talentul literar chiar scriind poezii de "kkt." Sincer le-aş da numai k-pace :)). O să ajungem sa comunicăm in limba "kk "dacă continuăm tot aşa =)). Încep serios să mă gândesc la o evadare ...am in interiorul meu strigatul "opriţi planeta,vreau sa cobor"! =)). Începe tot mai mult sa semene cu o planetă a maimuţelor =)). Apropo ,ieri când am ajuns acasă era cât pe ce sa nu pot sa intru in bloc din cauza unui gibon cu ceafă groasă si lanţ de aluminiu de 7 kg la gât care-şi parcase "gip-ul" in uşa blocului(fără sa exagerez). A acceptat să si-o mute imediat deoarece am coborât cu 3 vecini prieteni din bloc dintre care unul lucrează la BGS si e cât casa si voiam sa i-o mutăm noi in boscheti. Noroc ca nu a comentat nimic ca-i rupeam dintele de "haur" de cioara sinistră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu