vineri, 1 octombrie 2010

igrasie de cuvinte

Mă distrează când văd pe aici personaje de basm care pozează în îngeri călare pe cai albi =)). Ce bine ar fi dacă lumea nu s-ar mai scălda în ipocrizie ...! De fapt e ca şi în viaţă...Văd cum toţi vor să se pună într-o lumină cât mai favorabilă arătând lumii doar lustrul ,strălucirea angelică a fiinţei lor pe când igrasia e bine ascunsă în spatele cuvintelor frumoase. Ştiţi ceva...mi-e greu să mă las sedus de cuvinte si mi-e greaţă când văd atâta falsitate în jur. Peste tot doar găozari . Fraţilor,de ce nu aveţi curajul să fiţi voi înşivă? De ce contează mai mult cei din jur decât propria persoană? Sunteti plini de cuvinte frumoase aşa cum e curul de băşini şi le scoateţi pe tastatură fără să vă gândiţi,dar dragii mei...pute! Nu poţi acoperi transpiraţia cu parfum pentru că rezultă un mix de mirosuri letal pentru nas. Trebuie întâi să te speli si abia apoi mirosul e unul autentic. Poate am vorbit puţin cam codat dar ideea e să fii tu însuţi mereu şi atunci când scrii nu-ţi ascunde adevăratul eu după nişte cuvinte frumoase pentru că nu oricine pune botul. O zi bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu