marți, 26 octombrie 2010

mai e un pic

uneori as vrea sa fiu un paianjen,sa ma agat de tine
sa-mi tes panzele peste cadavre descompuse
sa-ti populez cavoul cu mine
uneori as vrea sa fii o musca
sa te golesc de sange ca pe-o molusca
daca as fi un paianjen m-as legana in vantul incetosat al toamnei
agatat de frunza de la pasarica evei...a doamnei
l-as plange pe adam ...sandler comediant mason
mi-as imbraca pula in palton,fiind de bon ton
as avea in gura gustul sangelui tau albastru
as crede ca am muscat dintr-un astru
o cometa mi-a facut gaura intr-o masea
a cazut din cerul gurii fix in ea
am impresia ca am nevoie de-un dentist plombaci
-viorele,trage apa cand te caci!
societatea e o mare musca, supta de-un paianjen electronic
am un ochi bionic ce vede viitorul sotronic
construiesc templul lui solomon din panze de borangic
am capul inundat de reverberatii false cu gust de arpagic
mi-am sapat cultura de canabis...ca-n abis si zic
mai e un pic...mai e un pic...mai e un pic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu