vineri, 1 octombrie 2010

povesti la si despre cafea cu Nebunul

Stau pe canapea şi savurez o cafea foarte bună preparată la ibric aşa cum îmi place mie (jackobs cu alintaroma cică) . Minunată această licoare descoperită de tipul ăla cu caprele.Ce ne-am face fără ea în fiecare dimineaţă? Am citit undevă că cea mai scumpă cafea e cea preparată din excrementele unui animaluţ de junglă care se hrăneşte cu boabe de cafea. Încă n-am băut,dar dacă o să mi se ofere ocazia o să încerc şi apoi o să vă povestesc dacă merită a fi atât de lăudată. Dacă e o să-mi cumpăr nişte animăluţe de alea să le ţin ca animale de companie ...ar fi avantajos pentru mine. Le-aş hrăni cu boabe de cafea apoi le-aş administra purgative pentru a avea o recoltă cât mai "voluminoasă". Îmi deschid afacere fraţilor. Facem din căcat...cafenea(nu bici,pentru că nu sunt sado-maso ) =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu