luni, 18 octombrie 2010

Tantarul de www

Nu stiu de ce azi toata ziua am crezut ca-i duminica. La serviciu a fost o relaxare totala,la facultate la fel. Dupa cursuri am trecut putin cu colegii pe la barul nostru preferat unde am servit cate ceva...unii bere altii ceaiuri :) ,din cauza racelii. Eu m-am situat in prima categorie...virusii prinzandu-se mai greu de mine ...le e teama sa nu se imbolnaveasca probabil =)). Sunt un fel de penicilina in stare pura pentru ei :P. Acum sunt acasa avand in fata o mare cana aburinda cu cafea si bineinteles monitorul,aceasta fereastra,sau "portal" care-mi permite sa ajung de fiecare data in casele voastre prin ceea ce scriu si care va aduce si pe voi ,la randul vostru in casa mea . Stiti ...uneori ma intreb cand o sa se inventeze plasa de tantari pt monitoare =))? Asta deoarece uneori ma trezesc ca pe langa voi imi patrunde in camera bazaind si aceasta insecta careia dupa cum stiti ii place sa suga, cu cat mai mult cu atat mai bine...e mai satula. Diferenta e ca asta e adaptat la mediul vitreg de viata al web-ului si in loc sa suga sange ca fratele lui din familia insectelor,acesta suge puli. cu cat mai multe cu cat se simte mai satul =)) Ei bine eu le doresc pofta buna tuturor tantarilor,sper sa se ingrase in anii urmatori pentru ca eu am multa pula ...de dat. Sunt romanul tipic,primitor si deloc zgarcit...intotdeauna imi asez musafirii in capul mesei =)). Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu