vineri, 1 octombrie 2010

cum ar fi sa-mi pese?

cum ar fi,in pula mea,daca intr-o zi m-as trezi si mi-ar pasa...
-mi-ar pasa ce pula mea cred altii despre mine?
-mi-ar pasa ce pula mea fac maine?
-mi-ar pasa ce dracu sa fac ca sa plac celorlalti?
mi-ar pasa ca etc...?
sincer ma fut din start pe orice parere de doi bani pe care poate s-o aiba cineva despre mine. Sunt un optimist convins si nu-mi amintesc ce gust are tristetea,pentru ca mi-am bagat din start pula in orice relatie cu o persoana suspecta de prostie cronica. Evitati imbecilii din viata voastra si o sa fiti mult mai fericiti
Beau,fut,dorm,mananc ,ma plimb si ma cultiv prin tot ce inseamna arta...si-mi place a dracului de mult viata mea.
Sunt relaxat si nu am nici o obligatie,nici o datorie la nimeni
Unii cretini cred ca fericirea sta in a avea cat mai multe lucruri sau faima sau mai stiu eu ce pula mea mai cred...
Sunt pieton dar partea buna e ca nu ma gandesc la ziua de maine ca n-am bani de benzina sau ca trebuie sa-mi achit rata babana la banca pentru ca am scos ca un imbecil mii de euro sa-mi iau masina de fitze. Am timp si de masina si o s-o iau cu banii jos,deocamdata strang bani ...nu strang cureaua
Nu mi-am luat de la 20 de ani nevasta ca alti imbecili cretini si n-am turnat cinci puradei ca sa ma gandesc ce dracu le dau astora sa manance si sa ma toace la cap o proasta toata ziulica...prefer sa-mi acord mie tot timpul din lume,am timp berechet o viata sa-mi fac si o familie.
Nu am suparat pe nimeni dintre cunoscuti in ultimul timp,iar daca am facut-o au ajuns repede sa-mi dea dreptate in ceea ce le-am spus.
Am un job perfect care-mi asigura tot timpul din lume pentru a putea sa-mi permit o pasiune,multumesc lui Dumnezeu...e super,n-am nici un stres.
Si as mai putea enumera inca multe chestii care ma fac sa fiu linistit,fara nici un stres pe cap.
Deci in asta consta fericirea,in a te pune seara linistit cu capul pe perna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu