marți, 23 martie 2010

Grasa de fast food

sunt suparat foc,tocmai am ajuns acasa si trecand prin fata fast food-ului meu preferat am decis sa-mi iau mult indragitii hamburgheri iar cand am intrat am avut neplacuta surpriza ca in loc de tipa draguta care ma servea de obicei sa vad o namila de femeie cu un fund cat un bloc cu 10 etaje care colac peste pupaza nici nu stie meserie caci mi-a pus mai putini cartofi ca de obicei si mi-a dat hamburgherii atat de imprastiati ca nu stiu de unde sa-i mai apuc ca sa nu cada tot continutul pe jos. fuck...,grasana dracului! cred ca si-a pastrat pentru ea cartofii ca sa se faca si mai mare,sa faca concurenta zgarie norilor.
de ce lucrurile bune dureaza putin? whyyy?? :( de ce-a trebuit sa plece tipa aia care stia meserie si sa vina "castelu" asta in locul ei? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu