vineri, 19 martie 2010

De vorba cu romglezii :))

hi hi,am observat stupidul obicei al multor persoane de pe-aici de-a scrie o fraza pe jumate in romaneste si jumate in alte limbi,cel mai frecvent engleza...eu tot nu m-am prins care-i schema. ti se pare ca au mai multa importanta cuvintele tale daca scrii asa?
ce obicei tamp!
adica,nu-i "amuzant" de loc,eu nu stiu ce placere gasiti in a stalci asa o fraza. doamne ce caraghiosi sunteti :)))))
bai pulelor,nu-i mai literar sa termini fraza in limba cu care ai inceput-o?
nu faci decat sa dai o palma unui cacat facand "schema" asta :))),romglezilor :)))))


ps: dreyu ioprt ghjsyu luama
lopopoiu
lijiyui
mugholoku :)))))
ps2,vin sa ilustrez cele spuse mai sus cu o intamplare : dialogam cu o tuta mai devreme si ma trezesc la un moment dat cu urmatoarea fraza:"Glumeam ma, si pe alocuri eram ironica, nu-s tampit sa cred ca m urmaresti si vrei sa ma iei de nevasta, geez 8-|

You're no fun, anyhow "
m-a pufnit rasul cand am vazut ca am de-a face cu una din specia romgleza. :))))))
doamne da-va minte ca de luat nu are de unde :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu