luni, 8 martie 2010

Despre femei şi despre bani

imi urez bine-am venit si imi fac intrarea in peisajul blogurilor cu o constatare trista care probabil va scandaliza pipitzele feministe de aici,si anume aceea ca 97,9 la suta din fete,femei,muieri ,muheras sunt curve. e "stiintific" demonstrat ca daca curva de langa tine,pe care tu o alinti cu texte gen:puisor,viata mea sau mai stiu eu cum dreaqu le mai alintati,in cazul in care va intalni un bastan plin de bani iar tu ai ghinionul sa fi mai amarat te va lasa drequ fara sa stea pe ganduri. sunt ipocrite si le place la nebunie sa suga pula bogatilor,deci fratilor nu mai plimbati vipere in san ca oricum veti fi muscati,scanati bine in jur si nu va lasati pacaliti de miorlaiala pisiceasco-patetica a parasutelor din peisajul cotidian spre binele vostru.
aaa,si era sa uit...daca esti bogat si ti se suge pula doar pentru ca ai bani inseamna ca esti ...irinel :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu