marți, 16 martie 2010

Blondy girl f**k me! :))

ba fratilor.azi a fost o zi beton. o vreme super de primavara. dimineata am fost la servici unde mi s-a facut o propunere interesanta privind cariera. apoi am pierdut vremea ca de obicei,pana pe la 12 cand am plecat.apoi, am trecut pe la un coleg sa-l ajut cu ceva la computer. ne-am bagat la un coniac pana am terminat cu treaba de rezolvat apoi m-a sunat o pizda sa iesim la un suc. am zis ca tot n-am ce face asa ca am plecat la intalnire. e o blonda supla cu ochi ce te baga in boala si cu un corp cladit in "ciuda pulii" :)). ne-am intalnit,am stat la taclale,ne-am "mozolit" putin apoi ea a trebuit sa plece... urmeaza sa ne vedem maine seara ;) i-am spus ca e buna ca medicament :)) si ca mi-ar placea la nebunie sa ne-o tragem si cica a acceptat invitatia mea de a ne vedea. se lasa cu scantei man :))!!!imi place ca-i tupeista nu mironosita de aia de duce dor de pula da tot scanceste ca doamne,da cum sa ne futem,ca nu stiu ce pula mea nu poate...,in fine,povesti de adormit copii,da ea arde in flacari de dorinta:)). niste chestii man...pula mea...
si-asa... acum tocmai am infulecat 2 hamburgheri geniali si stau relaxat in fata pc-ului cu o sticla de coca cola 0 de 2 litri si va fut voua timpul ca stati si ma cititi :)). pula mea,azi nu mai ies nicaieri,ascult muzica si poate bag un counter cu amicii putin mai tarziu. pai si va doresc si voua o zi bestiala,o seara geniala si o noapte ...futeala :)). hai pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu