duminică, 21 martie 2010

Eu va urez succesuri

M-am trezit foarte bine dispus desi putin cam mahmur dupa party-ul de-aseara din club ,dar asta va trece in curand...ma "tratez" cu apa minerala cu lamaie,un remediu eficient pentru a scapa de greata :p.
Putin mai tarziu o sa merg la un prieten sa continuam petrecerea la el acasa. tocmai si-a luat un sistem audio beton si vrem sa-i facem botezul...nu ne lasam pana nu cheama vecinii militia :))). In cinstea "nou nascutului distrugator de timpane" vom desface si o sampanie ca sa ne ramana in memoria de lunga durata acest solemn eveniment :))
poate ati observat ca eu nu scriu niciodata politie,eu stiu doar de militie pentru ca asta avem...nu s-a schimbat nimic in cadrul acestei institutii de pe vremea cizmarului de Scornicesti. Inca mai speram...
Si-acum sa trecem la chestii mai serioase.Observ cu stupoare că multă lume nu ştie să scrie corect pe-aici. Ok,scumpii mei vă înţeleg,aveţi probabil cu-o clasa mai mult ca trenul ,sau aţi făcut facultatea la coada vacii,dar când te ştii cu musca pe căciulă nu defilezi cu asta. Primesc mesaje în inbox cu tot felul de scanceli pe care cu toată disponibilitatea mea de-a da un răspuns persoanei,nu reuşesc totuşi să descifrez...să înţeleg ce vrea. Reluaţi dragii mei şcoala primară şi apoi puteti sa vă faceţi curaj să-mi scrieţi mie mesaje "de dragoste" :)))
Sunt terorizat de ideea că poate vreţi de fapt să-mi arătaţi apreciere pentru ceea ce scriu ,dar din păcate nu înţeleg exprimare voastră...şi vai ce rău mă oftic :))). Chiar nu pot să dorm noaptea la gândul asta.
e trist...o sa ne sufoce analfabetismul in cativa ani daca se continua asa.
observ mai ales la tinerele generatii(pustii de liceu) ca scriu din ce in ce mai prost iar cand le recomanzi sa citeasca o carte se uita speriati de parca vorbesti de chestii paranormale. puneti mana pe carte scumpilor nu lasati sa se atrofieze neuronii ,sau vorba mea "sa se plictiseasca" pentru ca nu aveti de castigat nimic. Eu va urez "succesuri" ! :))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu