miercuri, 24 martie 2010

Alfabetul se invata pe mess :))

ba,eu nu am nimic cu nimeni,sunt un pacifist convins :))
sunt un exemplu de cumintenie,ar trebui sa cadeti in extaz cand ma cititi,sunt atat de politicos incat in loc sa injur prostii si curvele la fiecare doua cuvinte le injur doar la al saselea sau al saptelea cuvant din fraza deci sunt "clean" :))
oricum am dedus ca multa lume de pe-aici de prin ograda blogurilor a invatat alfabetul pe mess altfel nu se explica aberatiile ce intra in campul meu vizual atunci cand imi indrept privirea spre umilele lor insemnari in care se prezinta ca fiind fii de procurori,scriitori de carti sau studenti la litere. am un sfat pentru aceste specimene : puneti mare DND sus la descrierea jurnalului ca sa stie lumea sa nu dea clic pe insemnarile voastre de cosmar . deci ne-am inteles...si sper sa nu-mi lasati un STF drept notita ca nu o sa va apreciez deloc stilul :)). Hai BRB in PLM ca ma grabesc :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu