sâmbătă, 20 martie 2010

Englezi-romani-tiganizati :))

culmea prostiei la romani e faptul ca si-au pus pe toate dughenele nume straineze,ori eu nu am vazut in america ,vreun magazin cu nume in limba romana ,sau in vreo alta tara straina.
aici se vede cat de prost e acest neam care asemeni oilor scapate din staul(si ma refer aici la staulul comunist in care am fost inchisi ceva vreme) au inceput sa "pasca" si iarba buna dar mai ales" iarba rea" la gramada.
ne-am pierdut identitatea nationala si ne-am pierdut prin asta singurul sentiment care ne putea ajuta in progres.
ati adoptat englezismele ca niste curve care adopta pula ca stil de viata,si mai lipseste sa va scrieti in frunte numele "englezizat" ca in rest sunteti ok :))
bai,haideti sa va aduc putin cu picioarele pe pamant,aici e ROMANIA ,nu-i america,limba nationala este romana asa ca va invit s-o folositi mai des .
eu stiu ca pasarea malai viseaza dar lasati "visul american" in pace si haideti mai bine sa invatam sa scriem corect in limba natala si apoi sa visam la mai mult.
deci scumpii mei englezi-romani-tiganizati,vreau sa va mai spun ca maneaua ce-o ascultati in dormitor la ceasuri tarzii in noapte nu e compatibila cu mentalitatea americaneasca ce incercati s-o afisati de zor in viata voastra demna de" schitele" lui caragiale intr-atat de penibili sunteti.
incetati sa mai dansati din buric pe mese si apoi O SA VA DAU VOIE sa scrieti in romgleza de balta :))))
o zi buna nickname-urilor :))))))))))))))!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu