miercuri, 24 martie 2010

De vorba cu romglezii :))

Se zice ca nemtii sunt singurii care nu se dau in vant sa vorbeasca engleza in tara lor . asa ca ma intreb si eu ca tot omul :oare e simpla coincidenta faptul ca nemtii o duc atat de bine fata de celelalte popoare englezizate?eu zic ca nu. tot respectul pentru ei. asta inseamna sa ai un caracter puternic si sa nu te lasi influentat de orice cacat care iasa din fundul englezilor.
am spus-o si-o mai spun a vorbi romgleza nu-ti face deloc cinste,si nu te face sa pari cu nimic mai inteligent decat cel care stie sa-si vorbeasca limba natala la perfectie la el in tara iar cand pleaca peste hotare sa stie engleza la un nivel superior romglezilor fatarnici.
la un moment dat vorbeam cu o "tuta filosofica" care in fiecare fraza baga cateva cuvinte in engleza total fara rost si atunci am inceput sa vorbesc in engleza. sa fi vazut ce ochi a facut scumpa de ea,apoi cu o voce mieroasa mi-a cerut sa traduc :))
va dati seama ca am facut misto de ea tot restul zilei.
mai nou ati inceput si atunci cand va futeti sa gemeti in engleza :)))
penibil dom'le,penibil....

acum nu zic ca sunt total impotriva folosirii unor cuvinte din engleza dar sa nu dam in extreme astfel incat jumate din fiecare fraza sa se continue in aceasta limba,e jenant,pe bune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu