joi, 7 aprilie 2011

convorbiri cu JMan-ul =))

j: -Hey D...cred ca Coca Cola are un efect afrodisiac asupra mea
eu: -J bro,asupra mea Coca Cola are un efect laxativ
j: dude ar trebui sa trecem pe narcotice gen branza de olanda,ce zici?
eu:prefer verdele de paris in suc de morcovi prajiti in smantana de crocodil de somalia
j: tocmai de somalia ti-ai gasit...?aia sunt slabi ca dracu ...cred ca se hranesc numai cu ghete aruncate de localnici in rau...incearca smantana de crocodil de malta...unde a fost papa cu-a lui trei coroane puse una peste alta...
eu:la dracu man...nu sunt catolic...stii asta
j:ce dracu are catolicismul cu smantana nu inteleg
eu: are bro...ca daca postesti n-ai voie sa mananci lactate
j:pai smantana de crocodil n-are a face cu restul lactatelor...
eu: bro bate-ti coasa,eu n-am de gand sa discut cu tine despre lactate...cunosc multi ciobani care mi-au povestit totul despre lactate
j:da ,imi amintesc ca in vacante erai mereu plecat prin munti...probabil ai avut onoarea sa stai de vorba cu multi ciobani electronici
eu: bro lasa lasa. apropo tu ce parere ai despre faptul ca inca nu exista nici o mancare de pisici cu gust de soarece?
j:ciudata intrebare...poate deoarece sunt prea greu de prins?
eu :daca e sa vorbim despre intrebari ciudate daca despre o femeie care nu e moarta se zice ca e vie, atunci de ce nu face struguri?
j: dude asta ai gasit-o pe google?
eu:aha
j: mi-e somn ca naiba ,ma duc pana la frigider sa vad daca e intr-adevar gol apoi trec la o partida gratis de somn
eu: bai ciumpalacule,frigiderul e gol de trei secole ,din ziua de salariu mai exact...sari peste partea asta direct in pat
J: haidi pa ...vorbim maine
eu:vorbim maine somerule

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu