joi, 7 aprilie 2011

Ce crede JMan-ul despre femei... =))

J:hey man,ce părere ai despre femeile ciudate?
Eu:cum adică femei ciudate? J:adică femeile care ...sau lasă=))
Eu:las bro =))dar ce te-a apucat sa deschizi subiecte de genul?
J:pai am cunoscut recent o femeie care imi placea ...dar totul devenise ciudat...ştii ca eu n-am sentimente ...
Eu:da...cica toti au sentimente dar tu chiar n-ai când vine vorba de femei...de ce oare?
J:pai femeile e curve man...fără excepţii... Eu:chiar fără excepţii? J:chiar fără man...toate e la fel
Eu:la dracu...sa ştii ca ai dreptate =)) la dracu cu ele ...
J:frate ştii ca eu sunt şmecher si ştii ca le fac cate două pe noapte
Eu:da frate stiu...imi amintesc ca-ţi plac numai cu soţ
J:la dracu bro...tu si jocurile tale de cuvinte =)) hai ca am gustat-o pe asta... Da femeile e proaste man...
Eu:da man,haide sa trecem peste asta...ia o bere sa sărbătorim venirea primăverii si femeile care încântă ochiul la bară.
J:da frate...locul femeii e la bara,asa e de când lumea...femeia la bara se descurca cel mai bine...e expertă.
Eu:bara face parte din femeie...nu m-as mira ca pe viitor femeile sa se nască cu o bara ataşată ...e vorba de genetică si de evoluţie man=))
J:evoluţie inevoluţie ...nu stiu cum dracu s-ar numi dar ...tare buna-i berea ...grrrhaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu