joi, 31 martie 2011

Drumul meu din iad spre rai =))

Eram culcat pe iarba privind norii de metal ce ameninţau să cadă peste mine. Din ei picura plumb topit,un plumb care imi ardea carnea până la os sfârâind atunci când mă atingea din întâmplare. Hotărât mi-am deschis umbrela din oase de cerb si piele de liliac...si ploaia s-a oprit. Totul s-a transformat in linişte...o linişte nepământeană. Pur si simplu auzeam catargele corăbiilor cum foşneau deasupra mea . Piraţii cu ochi de sticlă începură lupta si liniştea deveni repede doar o amintire. Tunurile bubuiau asemeni unor tunete îndepărtate iar îngerii morţii pescuiau suflete aruncând drept momeală şerpi vicleni care le ofereau pământenilor mere pentru a-i atrage in capcană...erau un fel de băsesti si boci oferitori de găleţi electorale unui neam de oameni uşor maniPULAbil. Am alergat in zig zag încercând sa evit această lupta ciudată ,dar gloanţele imi vâjâiau pe la urechi asemeni unor bare de salam preparat cu hârtie igienică in locul celulozei alimentare mestecate de un uriaş cu cap de piatră. Intr-un târziu am reuşit sa scap din mijlocul bătăliei si m-am trezit singur pe-un câmp de basm alături de un inorog electronic care servea gratis îngheţată cu muştar tuturor nou veniţilor. Această era de fapt un test...daca scuipai îngheţata erai împuns automat de acest inorog care părea foarte blând,iar cornul său fermecat te trimitea in al 9-lea iad. Am reuşit sa mănânc această îngheţată dupa care mi s-a oferit un whiskey cu gheaţă si mi s-a arătat un hamac pe malul marii între doi palmieri. Acolo mă aştepta C. zâmbitoare pe jumătate goală . Avea o acadea de fructe in mâna atunci când m-a zărit venind. S-a ridicat repede si a venit sa ma îmbrăţişeze ... Am luat-o in braţe cu multă dragoste simţindu-i pielea fină cum imi dă mii de fiori. Ne-am sărutat cu poftă nebună apoi ne-am aşezat amândoi in hamac si...ne-am iubit cu pasiune iar si iar...la nesfârşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu