joi, 7 aprilie 2011

Dorinţe simple?

J:mai ştii bro când eram mici...?
Eu:da ,atunci când nu ne jucam împreună stăteam mult timp încremenit – cu asta îmi ocupam atunci o mare parte a timpului –eram intr-un fel de transă ciudată. Totul in jur îngheţa iar eu puteam sa analizez fiecare lucru in cel mai mic detaliu ...realizam un fel de \"slow motion\" universal. Inca imi place sa fac asta...deşi puterea de concentrare mi-a cam dispărut in mare parte...
J: acum din ce e compusă viaţa ta?
Eu:pai ...din încercarea succintă de a termina o carte de care mi-e oarecum teamă , din pahare de whiskey cu multă gheaţă si cola , din meditaţie fără sens, din ezitări, din dorinţa de a mă ţine cât mai aproape de cei din jur pentru a nu evada complet din lumea lor...,din lucruri care uneori mi se pare că au prea puţină legătură cu ce se cheamă de obicei viaţa unui om , dar care pe mine mă ţin cât se poate de viu.
J:si din ce ai vrea sa fie făcută viaţa ta pentru a fi mulţumit de ea?
Eu: Cel mai mult îmi doresc ca viaţa mea să fie făcută din lucruri care nu pot dispărea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu