vineri, 8 aprilie 2011

viata ca un cantec

Eu:Ştii J...mă gandeam azi la o chestie ,cred ca viaţa e ca o muzică,iar Dumnezeu e notele muzicale. Noi toti suntem conectaţi la acest hit universal numit viaţa pe terra. Dar oare pe ce loc suntem intr-un top 100 universal? J:s-ar putea sa nu aflăm niciodată răspunsul la acest nivel...dar la nivel mai mic ,de exemplu daca toate popoarele de pe pământ ar fi cântece diferite noi românii ce cântec am fi?
Eu:as putea sa zic o manea poate...dar nu e adevărat. Eu cred ca am fi Balada lui Ciprian Porumbescu...asta imi place sa cred ca suntem.
J:apropo de Ciprian Porumbescu,ştii ca se făcuse anul trecut dupa Balada un remix house... Am un prieten ungur născut in România care m-a întrebat la un moment dat daca nu am cumva prin pc piesa lui dj. Ciprian Porumbescu =)).
Eu: =)) tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu