miercuri, 30 martie 2011

Un univers lichid ma inconjoara

Intr-o lume \"blue\" totul e mai trist atunci cand pasii rasuna asemeni unor ecouri de tunete in vazduh... Am fost mereu un fel de Cupidon proscris vanand cu arcul meu ingeri de metal...un Robin Hood care a luptat mereu pentru dreptatea sentimentelor celor saraci cu duhul aruncand sageti de foc in iadul de gheata care ma inconjura ,doar pentru a-i topi peretii si-a evada din el.Dar evadand mi-am inundat propriul univers transformandu-l intr-un univers \"atlantidian\" mult prea greu de descoperit doar cu ajutorul unui telescop imaginar care fixeaza luna si planetele din el etichetandu-le fara nici o dovada stiintifica ce ar putea sa ateste existenta lor. Pictez acum gauri negre care ma absorb in totalitate si ma teleporteaza in alte universuri nestiute de mine...intamplator insa,sunt chiar incantat sa descopar alte universuri mult mai inundate decat al meu...Sunt un scafandru universal cautator de comori intr-un hiperspatiu lichid. Pescuiesc mereu cele mai stralucitoare planete si le fac sa graviteze in jurul meu...eu fiind ce? Un univers lichid ma inconjoara ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu