luni, 31 ianuarie 2011

Totul pentru bani

Ideea e ca româncele sunt nişte curve care intră in călduri de fiecare dată când simt mirosul hârtiilor ...iar atunci când spre fericirea lor aceste tute întâlnesc vreun străin care hălăduieşte pe-aceste meleaguri,ele fac tot posibilul să intre in graţiile apoi in "posesia lui" şi evident a banilor lui,ăsta fiind de fapt scopul vietii lor jalnice :bani...cât mai mulţi bani. Nu contează că-i ăla vai de pula lui. Poate să fie un boşorog cu coaiele atârnându-i în bocanci,nu contează...dacă are bani îşi introduce la discreţie organul fleşcăit in oricare din orificiile fetei (pizda,cur,gură,nas...ochi =))). "Totul pentru bani" e sloganul lor...a tuturor acestor pipiţe cu talente de prinţese ,mai ales al acelor specimene care reuşesc cu ajutorul massmediei de căcat din ţara noastră ,să se ridice puţin si să aspire la rangul de vedetă. Auzi dom'le...toate caprele au devenit vedete =))... Exemple de astfel de vedete vreţi? Păi sunt o grămadă. începând cu pişorcoasa de Bianca lu... pula mea...ăla cum drecu îl cheamă?...Botezatu,de-l alintă toate pulimile Bote. Eu personal cred ca individul e gay...da,asta cred eu despre Bote al vostru că e un futut de gay. In cel mai bun caz e bi...dar tot o pula e ...in cur ...luată de dânsul bineînţeles =)) Ok ,să trecem acum la lucruri mai serioase,deşi nu cred că e cineva pe-aici care mi-ar putea băga de vină că am fost eu vreodată neserios in scris...eman o seriozitate de speriat in tot ceea ce fuck =))
Ştiţi ce...trăim in ţara lui Caragiale...si-asta ne ocupă tot timpul-ăsta ar putea fi un "apdeit" la binecunoscutul slogan al lui M Badea.
Am gasit navigand pe valurile www-ului o fraza foarte adevarata "Nu poţi înfrumuseţa un templu dacă îl reclădeşti şi îl reclădeşti mereu." Am terminat si cafeaua intre timp ,asa ca ma retrag. O zi buna sa aveti!

Un comentariu:

  1. De-o luna incoace...tot avem cate-o zi buna...ai baut acea cafea...si altele nu s-au mai aratat...de n-ai mai postat nimic...? Cum as putea a te impulsionez sa revii in forta..:D?

    RăspundețiȘtergere