sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Si oamenii de zapada se fut

Afara ningea lent...esenistic de lent,iar tu te jucai cu fulgii pe care îi atrăgeai ca un magnet spre tine... Erai aproape goala...aveai pe tine doar nişte boxeri micuţi,albi ,mulati perfect pe funduleţul apetisant...putin bombat... mai ales ca alergai pe vârful degetelor asemeni unei balerine dintr-un vis alb intr-o noapte lungă de iarnă. Erai in sânii goi...iar fulgii de zăpadă se topeau pe sfârcurile tale negre ca mura . Mă priveai zâmbind si mă îndemnai cu privirea să te urmez ...eram nehotărât ,dar m-am deprins brusc din pragul casei si-am început să vin spre tine fermecat de frumuseţea ta . Pluteam parcă purtat pe aripile acestui vis care sperăm să nu se mai sfârşească. Speram de fapt să nu fie doar un vis... Si mi-am dat seama ca totul e real atunci când m-ai luat de mâna uşor iar eu te-am cuprins instinctiv in braţe...purtam doar un maiou alb pe care tu mi l-ai scos uşor apoi te-ai lipit de pieptul meu. Am simţit atingerea sânilor tăi mătăsoşi asemeni unei adieri binefăcătoare de vânt intr-o zi toridă de vară... Adevărul e că totul luase foc in jurul meu...fulgii de zăpadă se topeau înainte să ne atingă trupurile care radiau o fierbinţeală satanica,pe care numai dorinţa supremă pe care o simţi înaintea unei partide pasionale de sex o poate emana. Uşor însă mi-ai desprins braţele care te strângeau cu putere si-ai scăpat ...ai început sa te depărtezi cu spatele ţintuindu-ma cu o privire demonică. Erai un înger cu privirea unui demon ,care ma pătrundea in cele mai intime colţuri ale fiinţei mele. Te-ai oprit apoi si te-ai aşezat cu funduleţul jos pe zăpadă...si lăsându-te putin pe spate ridicând putin bazinul ai început uşurel sa-ti dai jos boxerii,lăsând la iveală o păsărică proaspăt rasa ,perfectă de forma unei piersici zemoase. Labiile erau putin depărtate lăsând vederii miezul roşu al acestui fruct al pasiunii mult dorit. Eram uimit să văd cât de repede se topea zapada in jurul păsăricii tale. Iar pofta de-a ma contopi cu tine prin intermediul sculei mele care se întărise asemeni unui baston in fremăta de dorinţa in pantaloni,ma înnebunea . Mi-am desfăcut cureaua de la pantaloni in faţa ta si i-am lăsat sa cadă. Tu imi priveai cu poftă scula care era normală in dimensiuni dar cu o formă perfectă care părea sa te atragă foarte mult. Te-ai ridicat din locul in care stăteai si venind in genunchi până in faţa mea ai început sa mi-o iei in gură sugandu-mi-o cu o poftă nebună. Eram înnebunit de plăcere... Apoi la un moment dat te-ai ridicat in picioare si-ai început sa ma saruti pasional pe piept insistand cu limba in jurul sfârcurilor si coborând întotdeauna până in preajma penisului . Înnebunit de plăcere am început sa te sarut si eu pe sani ,pe piept apoi te-am întins pe spate in zăpadă ,ţi-am îndepărtat putin violent picioarele si-am început sa-ti ling cu poftă păsărica ce avea o aroma deosebită ...un fel de gust asemănător unei salate de fructe de ananas,portocale si fragi. Îţi sugeam uşor labiile apoi limba mea se afunda uşor in vaginul tău fierbinte care picura de plăcere. Mirosul îmbătător de păsărică umedă si dornică imi invada nările asa ca n-am mai rezistat. Asa cum eram mi-am apropiat penisul de acest tunel al plăcerii si uşor am început sa pătrund in tine. Tu gemeai încetişor...erai foarte îmbujorată la faţă te zbăteai chinuită de plăcerea pe care ti-o ofeream prin mişcările mele la început lente apoi tot mai repezi. Îmbrăţişati asa ne tăvăleam prin zapada care ni se părea fierbinte ...mult prea fierbinte. Ştiam ca o să facem pneumonie a doua zi,dar sincer nu-mi pasa...era un vis frumos sa mor si-acum in această clipă contopit cu tine in plăcerea supremă care ne invadase trupurile deodată. In apropiere era un pom de craciun împodobit iar alături de el era rătăcită o căciulă de moş craciun. Tu ai luat-o pe capsorul tău angelic apoi zâmbind ştrengareste mi-ai spus: -ai vrea sa fii futut de o crăciunita? Eu am zâmbit si-am răspuns :-da ,de ce nu? -Atunci pregăteşte-te, mi-a zis ea si apropiindu-se de mine m-a trântit pe spate in zapada si introducându-si iar scula mea in pizda a început sa ma călareasca in draci. Finalul a fost apoteotic...gemetele ei sunau ca un ecou in jur împletindu-se cu ale mele...plăcerea care ne invadase era de nedescris. Apoi am adormit...tipic bărbătesc...nu-i asa?=)) iar apoi m-am trezit si era dimineaţa...ciudat nu pot sa ma mişc... Dar ce se aude? Glasuri de copii care ma înconjoară....
-ce om de zapada frumos exclamă ei privindu-ma!
-hei încerc sa strig dar simt gust de cărbune ...ciudat...încerc sa scuip dar nu pot...la naiba plozilor, nu sunt om de zapada sunt DarkSIDE ...apoi simt miros de morcov... Auch...ce-i cu morcovul asta ce mi-a crescut din cap...seamănă cu un nas...da e un nas...
Sunt doar un om de zapada gândesc eu dezamăgit. Dar lângă mine ce văd? E un om de zapada de gen feminin care-mi trage cu ochiul
- buna scumpule imi zice ea in "icelinguage",ti-a plăcut aseară?
- grozav ,ma gandeam eu,am facut-o cu o "oama de zapada".
-haide sa-ti spun un secret ,zise ea apoi,noi doi am fost fermecati de o vrăjitoare sa fim oameni de zapada până când primăvară va veni pe-aceste meleaguri,doar noaptea ne transformăm in oameni si facem dragoste ca doi nebuni.
- aha ,inteleg,spun eu si cad apoi pe gânduri...a naibii vrăjitoare...când o prind ii bag matura in fund.
Apoi imi întorc privirea prea iubirea mea si-o întreb clipind dragastos: vrei sa fii craciunita mea? =))

2 comentarii:

  1. Mi-a placut tare mult...povestea e totala...n-am vrut sa-ti comentez mai demult...dar astazi mi-a fost recomandata o melodie...care m-a dus cu gandul la postarea ta...care, culmea, mie mi se pare tare sensibila...in ciuda chestiunilor directe, reale si, poate, pentru unii, bulversante: http://www.youtube.com/watch?v=FzCKo2hX_fM

    RăspundețiȘtergere