duminică, 27 iunie 2010

De ce se pun mereu conditii pentru a iubi pe cineva?

De ce exista mereu conditii pentru a putea iubi pe cineva?Iti dai seama ca daca impui conditii acel om nu o sa mai fie liber a fi el insusi?De ce nu-l poti iubi asa cum e el in starea lui naturala...salbatica?De ce exista mereu propozitia "ca sa-l iubesc trebuie sa....." si urmeaza o lista de conditii?Oare te-ai intrebat vreodata daca eu vreau sa fiu iubit de cineva care pentru a ma iubi are nevoie sa ma schimbe?Accepta-ma asa cum sunt in starea mea pura de existenta...accepta-ma asa cum sunt si-o sa te iubesc neconditionat.Mie daca imi place o persoana imi place pentru ca am observat felul ei de-a fi si mi-a placut ceea ce vad...si m-am atasat de felul ei de-a fi si-am iubit fiecare gest al acelei fiinte pentru ca stiam ca e izvorat din chiar insasi felul meu de-a fi oglindit in sufletul ei...nu i-as cere niciodata sa se schimbe.Stii de fapt cand iti doresti sa schimbi...? Iti doresti asta atunci cand te indragostesti doar de trupul celuilalt,nu de caracterul,nu de sufletul lui...apoi vezi ca frumusetea exterioara nu coincide cu cea interioara...si atunci incepi cu listele"mi-ar placea sa fie...."De ce pula mea sa ma schimb pentru tine cand de fapt tu NU esti ceea ce-mi doresc si nu sunt cel pe care ti-l doresti din moment ce tu nu ma iubesti pentru ceea ce sunt eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu